Obchodní podmínky HappyMary s.r.o. platné od 1. 10. 2016
Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.happymary.cz
Provozovatel obchodu a dodavatel zboží: HappyMary s.r.o.
Odpovědná osoba a kontakt : Bc. Marie Toufarová, tel. 777317007
Sídlo provozovny: Na Zlaté stoce 1619, 370 05 České Budějovice
Sídlo společnosti: Doubravice 63, 370 06 České Budějovice
IČ: 05130042
DIČ: CZ05130042
Adresa pro vrácení zásilek: Na Zlaté stoce 1619, 37005 České Budějovice
Číslo účtu: 2301037666/2010 FIO Banka a.s.
Zapsána: u Krajského soudu v Českých Budějovicích, spisová značka 24975 C
1) Registrace kupujícího
“Prohlašuji, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu v eshopu HappyMary s.r.o. a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu HappyMary s.r.o., v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti.”
Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese: info@happymary.cz
Objednávky lze uskutečnit bez registrace.
2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva
Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.
Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.
Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou: e-mailem. Pokud zboží není v obchodě k dispozici, budeme Vás neprodleně informovat o delším termínu dodání. Obvyklé datum expedice zboží HappyMary je do sedmi pracovních dnů.
3) Storno objednávky
Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem, případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.
4) Druhy dopravy veřejnými přepravci
Zboží je doručováno standardně Českou Poštou službou EMS – balíček v ceně 99 Kč
Pokud bude mít kupující zájem, lze sjednat jiného dopravce na přání. Bude-li cena dopravného vyšší než 99 Kč, kupující se zavazuje tento rozdíl zaplatit HappyMary.
Je-li hodnota objednávky (bez poštovného) vyšší než 2000 Kč (tj. 2001 Kč a více), bude kupujícímu v nákupním formuláři eshopu HappyMary nabídnuta doprava zdarma. Kupující si tuto položku může zvolit a mít tak poštovné zdarma.
Na dobírku zásadně nezasíláme!
Pokud nebude objednávající zastižen, obdrží do schránky oznámení o doručení zásilky. Zásilku si může vyzvednout na uvedené poště nebo požádat o opětovné doručení. U těchto zásilek není možná jakákoliv komunikace s dopravcem a nemáme žádnou možnost zásilku ovlivňovat či podrobně sledovat.
POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.
Zásilka je obvykle doručena nejpozději do tří pracovních dnů od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem.
5) Způsoby úhrady zboží HappyMary
Způsoby úhrady lze vybrat v objednávkovém formuláři eshopu HappyMary. Můžete volit mezi platbou předem na náš účet nebo online platbu kartou. Cena dopravy je u obou způsobů platby stejná viz odstavec 4: Druhy dopravy.
a) předplatba – při výběru této možnosti obdržíte zálohový list se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet
b) platba kartou – objednané zboží zaplatíte Vaší platební kartou
Podle zákona o elektronických tržbách poskytujeme k platbě kartou EET účtenku. Tato účtenka Vám bude zaslána spolu s fakturou elektronicky (e-mailem).
6) Bezpečnost
Při platbě platebními kartami se nemusíte bát zneužití. Využíváme prověřenou platební bránu s protokolem 3-D secure, podporovaným karetními asociacemi.
Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Pro zvýšení rychlosti nešifrujeme obecné informace (informace o jednotlivých položkách zboží).
Odesláním objednávky souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Jedná se pouze o údaje nutné k fakturaci: jméno a příjmení, doručovací adresa, telefon a e-mail. Žádné další údaje neshromažďujeme, newslettery neposíláme.
7) Reklamace
V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené nebo má jinou vadu, postupujte dle reklamačního řádu.
8) Reklamační řád
Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být v originálním balení včetně přiložených informací (příbalový leták, sáček) a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady. Reklamace se zásadně nevztahuje na výrobky, ze kterých byla již více než polovina obsahu spotřebována.
Jak postupovat
- Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Zašlete výrobek na adresu: HappyMary s.r.o., Na Zlaté stoce 1619, 37005 České Budějovice. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
- Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol
- Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak, aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
- Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
- Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel.
- Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z neudaného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybou při skladování produktu.
- Zboží není k reklamaci přijato v případě, že je spotřebována více jak polovina produktu.
- U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
- O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.
Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek. Jakékoli nejasnosti a pro rychlé vyřešení Vašeho požadavku a přání pište na info@happymary.cz nebo volejte na tel. 777317007