Obchodní podmínky HappyMary s.r.o. platné od 1. 10. 2016

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.happymary.cz

 

Provozovatel obchodu a dodavatel zboží: HappyMary s.r.o.

 

Odpovědná osoba a kontakt : Bc. Marie Toufarová, tel. 777317007

Sídlo provozovny: Na Zlaté stoce 1619, 370 05 České Budějovice

Sídlo společnosti: Doubravice 63, 370 06 České Budějovice
IČ: 05130042

DIČ: CZ05130042

Adresa pro vrácení zásilek: Na Zlaté stoce 1619, 37005 České Budějovice

 

Číslo účtu: 2301037666/2010 FIO Banka a.s.
Zapsána: u Krajského soudu v Českých Budějovicích, spisová značka 24975 C

 

1) Registrace kupujícího

“Prohlašuji, že data slouží pouze pro účely identifikace při nákupu v eshopu HappyMary s.r.o. a nebudou poskytnuty třetím osobám ani jinak zneužity. Potvrzením registrace souhlasím se zasíláním nabídkových e-mailů z internetového obchodu HappyMary s.r.o., v souladu se zákonem č. 480/2004 Sb. O některých službách informační společnosti.”

Službu zasílání novinek e-mailem můžete kdykoliv zrušit na e-mailové adrese: info@happymary.cz

Objednávky lze uskutečnit bez registrace.

2) Přijetí a vyřízení objednávky, kupní smlouva

Objednávka kupujícího je návrhem kupní smlouvy a samotná kupní smlouva je uzavřena momentem doručení závazného souhlasu kupujícího i prodávajícího s tímto návrhem (závazným potvrzením objednávky ze strany prodávajícího). Od tohoto momentu mezi kupujícím a prodávajícím vznikají vzájemná práva a povinnosti.

Uzavřením kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami, včetně reklamačních podmínek, a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit.

Všechny objednávky přijaté tímto obchodem jsou závazné. Objednávku lze zrušit před její expedicí. O přijetí objednávky jste automaticky informován elektronickou poštou: e-mailem. Pokud zboží není v obchodě k dispozici, budeme Vás neprodleně informovat o delším termínu dodání. Obvyklé datum expedice zboží HappyMary je do sedmi pracovních dnů.

3) Storno objednávky

Pokud provedete storno objednávky do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Storno můžete poslat e-mailem, případně provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést Vaše jméno, e-mail a číslo objednávky.

4) Druhy dopravy veřejnými přepravci

Zboží je doručováno standardně Českou Poštou službou EMS – balíček v ceně 99 Kč

Pokud bude mít kupující zájem, lze sjednat jiného dopravce na přání. Bude-li cena dopravného vyšší než 99 Kč, kupující se zavazuje tento rozdíl zaplatit HappyMary.

Je-li hodnota objednávky (bez poštovného) vyšší než 2000 Kč (tj. 2001 Kč a více), bude kupujícímu v nákupním formuláři eshopu HappyMary nabídnuta doprava zdarma. Kupující si tuto položku může zvolit a mít tak poštovné zdarma.

Na dobírku zásadně nezasíláme!

Pokud nebude objednávající zastižen, obdrží do schránky oznámení o doručení zásilky. Zásilku si může vyzvednout na uvedené poště nebo požádat o opětovné doručení. U těchto zásilek není možná jakákoliv komunikace s dopravcem a nemáme žádnou možnost zásilku ovlivňovat či podrobně sledovat.

POZOR! Pokud je balík viditelně poškozen nebo je-li porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u přepravce. Za škody vzniklé při přepravě nenese dodavatel odpovědnost.

Zásilka je obvykle doručena nejpozději do tří pracovních dnů od odeslání. O odeslání je zákazník informován e-mailem.

5) Způsoby úhrady zboží HappyMary

Způsoby úhrady lze vybrat v objednávkovém formuláři eshopu HappyMary. Můžete volit mezi platbou předem na náš účet nebo online platbu kartou. Cena dopravy je u obou způsobů platby stejná viz odstavec 4: Druhy dopravy.

a) předplatba – při výběru této možnosti obdržíte zálohový list se všemi údaji k platbě. Zboží budeme expedovat po obdržení platby na bankovní účet
b) platba kartou – objednané zboží zaplatíte Vaší platební kartou

Podle zákona o elektronických tržbách poskytujeme k platbě kartou EET účtenku. Tato účtenka Vám bude zaslána spolu s fakturou elektronicky (e-mailem).

6) Bezpečnost

Při platbě platebními kartami se nemusíte bát zneužití. Využíváme prověřenou platební bránu s protokolem 3-D secure, podporovaným karetními asociacemi.

Všechny interní informace (hesla, jména, operace) se šifrují. Pro zvýšení rychlosti nešifrujeme obecné informace (informace o jednotlivých položkách zboží).

Odesláním objednávky souhlasíte se zpracováním osobních údajů. Jedná se pouze o údaje nutné k fakturaci: jméno a příjmení, doručovací adresa, telefon a e-mail. Žádné další údaje neshromažďujeme, newslettery neposíláme.

7) Reklamace

V případě, že zboží, které jste od nás obdrželi, je poškozené nebo má jinou vadu, postupujte dle reklamačního řádu.

8) Reklamační řád

Výrobky, na které se vztahuje právo uplatnění reklamace, musí být předány k posouzení ihned po zjištění závady, musí být v originálním balení včetně přiložených informací (příbalový leták, sáček) a s náležitými doklady a popisem závady, případně označeným místem závady. Reklamace se zásadně nevztahuje na výrobky, ze kterých byla již více než polovina obsahu spotřebována.

Jak postupovat

  1. Zásilka musí být kompletní (včetně příslušenství a veškeré dokumentace) a ve stavu, v jakém jste ji převzali při dodávce. Zašlete výrobek na adresu: HappyMary s.r.o., Na Zlaté stoce 1619, 37005 České Budějovice. Ke zboží přiložte doklad o koupi. Vždy prosím použijte balícího papíru nebo kartonu, tak aby nemohlo během přepravy dojít k polepení, popsání či jinému znehodnocení původních obalů. Neposílejte zboží na dobírku, v takovém případě nebude zboží převzato. Doporučujeme Vám zboží pojistit.
  2. Ihned po obdržení zboží obdržíte reklamační protokol
  3. Zboží musí být pro přepravu řádně zabaleno, tak, aby nedošlo k jeho dalšímu případnému poškození.
  4. Vadné nebo poškozené zboží bude vyměněno nebo bude vrácena kupní cena.
  5. Ke zboží musí být přiloženy veškeré listiny, které nakupující se zbožím obdržel.
  6. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z neudaného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybou při skladování produktu.
  7. Zboží není k reklamaci přijato v případě, že je spotřebována více jak polovina produktu.
  8. U zamítnutých reklamací mohou být účtovány náklady na reklamační řízení a manipulační poplatky.
  9. O vyřízení reklamace budete informováni e-mailem, případně SMS. Stejně jako při dodání objednávky budete informováni o expedici balíku a termínu doručení.

Děkujeme Vám za čas, který jste strávili přečtením obchodních podmínek. Jakékoli nejasnosti a pro rychlé vyřešení Vašeho požadavku a přání pište na info@happymary.cz  nebo  volejte na tel. 777317007